Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2011 11:47 - Нашата същност и умеем ли да прощаваме
Автор: ladyvqra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2846 Коментари: 9 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте на всички! Поради множеството прочетени коментари тук, се реших и аз да напиша нещо за моята Вяра в Бог и по какъв всеобхватен план се водя. Ще ви разкажа една притча, за срещата на Малката Душа с Бог, Аз ще наблегна на втората част, защото тя е показва, дали ще си спомним да Простим.
В началото на тази притча, Бог разказва на Малката Душа за нейната Божествена природа и за това, че е част от Него,но преживяваща част, във въплъщение на Земята. Ето и втората част:
- Можеш да си избереш всяка Част от Бога, която решиш да бъдеш - казва Бог на Малката Душа - Ти си Абсолютното Божество, преживяващо Себе си. Кой аспект от Божественото сега избираш да преживееш като Себе си?
-Искаш да кажеш, че имам избор, така ли?-пота Малката Душа
- Да, можеш да избереш да преживееш всеки Аспек на Божественото в себе си, като себе си и чрез себе си.- отговярь Бог.
- Добре, тогава избирам да преживея Прошката.Искам да преживея своя Аз катотози Аспект на Бога, наречен Всеопрощение.
Това бе известно предизвикателство
- Няма на кого да се прощава- Всичко, което съм сътворил, е Съвършенство и Любов.
- Няма на кого да се прощава ли?-запита Малката Душа недоверчиво.
- Няма на кого-повтаря Бог - Огледай се наоколо си. Нима виждаш души, не толкова съвършени и великолепни, колкото си ти?
При тези думи Малката Душа се обърна и с изненада откри, че е заобиколена от всички души на небето. Те бяха дошли от всички страни на Царството, защото бяха чули, че Малката Душа има необичаен разговор с Бога.
- Не виждам никого, който да не е толкова съвършен, колкото съм и аз!-възкликна Малката Душа-На кого тогава да прощавам?
Точно в този момент измежду множеството напред излезе друга душа.
-Можеш да простиш на мен- каза тази Приятелска Душа.
- За какво?-попита Малката душа
Аз ще се явя в следващия ти живот и ще направя нещо, за да ти дам възможност да ми простиш.-отвърна Приятелската душа.
-Но какво? Какво би могло да стори същество с такава Съвършена Светлина, за да ме накара да искам да му простя?-поиска да знае Малката Душа.
- О, сигурна съм, че можем да измислим нещо- усмихна се Приятелската Душа.
Но защо искаш да сториш това?-Малката душа не можеше да разбере, защо едно толкова съвършено създание иска да понижи вибрациите си до такава степен, че да извърши нещо "лошо"
- Много просто-обясни Приятелската душа- ще го направя, защото те обичам. Ти искаш да преживееш себе си като прощаваща душа, нали? Освен това и ти си правила това за мен.
-Наистина ли?-попита Малката Душа
-Разбира се. Не си ли спомняш? Ние минахме през всичко - с възходите и паденията, бяхме в едната и в другата посока.Бяхме и тук, и там, и сега, и после. Бяхме малки и големи, мъжки и женски, добри и лоши. Всички сме били Всичко това.
--И сме вършили това по взаимно съгласие, за да може всеки от нас да преживее себе си като най-върховна част от Бога. Защото сме разбрали, че ...
- В отсъствието на това, което Не Си, това, Което Си, Не Е.
-Когато липсва "студа", не може да съществува "топлината". Когато липсва "тъга", не може да се почувства "радостта", без това, което наричате "зло", не може да се преживее"доброто"
-Ако избираш да бъдеш нещо, непременно някой или нещо прогивоположно трябва да се появи в твоята вселена, за да го направи възможно.
Приятелската Душа обясни, че тези хора са Специални Божи Ангели, а тези условия са Божи Дарове.
-Искам за отплата само едно - заяви Приятелската Душа.
-Готова съм на всичко- заяви Малката Душа, толкова развълнувана, че може да преживее всеки Божествен Аспект на Бога.Сега започна да й става ясен Планът.
- В момента, в който те удрям и смазвам- каза Приятелската Душа - в момента, в който те причинявам най-голямото зло, което можеш да си представиш, спомни си за Истинската Ми Същност.
- О, аз няма да забравя! - обеща Малката душа- Ще те видя в съвършенството, в което ти виждам сега и ще си спомням винаги за Истинската Ти Същност.

Ето това е!
И все пак, ти, Малка Моя Душа, удържа ли своето обещание?



Гласувай:
11




1. amore - Добре дошла с първия си постинг, ladyvqra!!! :))))))))))
01.04.2011 12:30
Виждам, че не изневеряваш на мъдрия си и дълбок стил. Обичам да се замислям, а това ме прави по-приемаща, по-прощаваща, а накрая и по-свободна от оковите на двуполюсните ми човешки възприятия. Когато ИСТИНАТА говори, и блогърите мълчат :))))))))))! Благодаря ти за урока по осъзнатост! Честит първи април и лек ден!
цитирай
2. ladyvqra - Amore, очаквах те.
01.04.2011 12:42
Честит първи април и на теб. Знаех, че ще разбереш тази дълбока мъдрост и тази Божествена Истина. Дано си спомним тези думи, когато искаме да нагрубим, или заклеймим някой, защото най-големият ни враг, може и да е най-добрият ни приятел, онзи, без когото нямаше да можем да определим Себе си.
цитирай
3. violetflame - Това е любимата ми притча!
01.04.2011 12:49
Тя показва всичко онова, в което вярвам! Преживяването на прошката е наистина човешко изживяване, но е стъпка към божествената ни същност. Аз знам какво е да простиш от цялата си душа на същество, което ти е причинило голямо зло и е отнело любовта ти. Да простиш и видиш в него Приятелската Душа! Благодаря ти Лейди Вяра!
ПП. Между другото Лейди Вяра е женският аспект на Архангел Михаил! Все пак във всеки от нас тече женската и мъжка енергии /Мъжкият и женски аспект на Бога/. Идеята е да ги балансираме в нас.
цитирай
4. ladyvqra - violetflame, разкрита съм, Браво
01.04.2011 12:52
[quote=violetflameПП. Между другото Лейди Вяра е женският аспект на Архангел Михаил! Все пак във всеки от нас тече женската и мъжка енергии /Мъжкият и женски аспект на Бога/. Идеята е да ги балансираме в нас.[/quote]
цитирай
5. priqtel12 - Жалкото е,
04.04.2011 17:48
но част от нас в ролята на "Малката душа" забравят даденото обещание.....
Мъдра притча.
цитирай
6. hel - Една дълбока мъдрост и трудна за ...
04.04.2011 23:21
Една дълбока мъдрост и трудна за асимилиране! Хубава притча. Дано посланието достигне до повече хора!
цитирай
7. ladyvqra - Аз вярвам
05.04.2011 09:56
Аз вярвам, че ще достигне до повече хора, защото знанието е закодирано в Нас и Нашето Висше Аз, няма как да не проговори. Все пак, Аз вярвам, че повече хора ще познаят и открият светлината във всеки човек и няма да го съдят, защото не знаят какво е избрал да преживее и какво е избрал да направи за нас. Все пак, всички сме част от Бог и преживяваме Божествената си същност, тук и сега.
цитирай
8. pevetsa - Добре дошла, и ти Благодаря, и си те Благославям, с Вяра и Надежда, и с ОБИЧ! Алекс
06.04.2011 16:30
1 Коринтяни 13 глава
1 Ако говоря с човешки и ангелски езици, а любов нямам, аз съм станал мед що звънти, или кимвал що дрънка.
2 И ако имам пророческа дарба, и зная всички тайни и всяко знание, и ако имам пълна вяра, тъй щото и планини да премествам, а любов нямам, нищо не съм.
3 И ако раздам всичкия си имот за прехрана на сиромасите, и ако предам тялото си на изгаряне, а любов нямам, никак не ме ползува.
4 Любовта дълго търпи и е милостива; любовта не завижда; любовта не се превъзнася, не се гордее,
5 не безобразничи, не търси своето, не се раздразнява, не държи сметка за зло,
6 не се радва на неправдата, а се радва заедно с истината,
7 всичко премълчава, на всичко хваща вяра, на всичко се надява, всичко търпи.
8 Любовта никога не отпада; другите дарби, обаче, пророчества ли са, ще се прекратят; езици ли са, ще престанат; знание ли е, ще се прекрати.
9 Защото отчасти знаем и отчасти пророкуваме;
10 но когато дойде съвършеното, това, което е частично, ще се прекрати.
11 Когато бях дете, като дете говорех, като дете чувствувах, като дете разсъждавах; откак станах мъж, напуснал съм детинското.
12 Защото сега виждаме нещата неясно, като в огледало, а тогава ще ги видим лице с лице; сега познавам отчасти, а тогава ще позная напълно, както и съм бил напълно познат.
13 И тъй, остават тия трите: вяра, надежда и любов; но най-голяма от тях е любовта.
цитирай
9. ladyvqra - Бъди Благословен, Алекс
07.04.2011 10:49
Изпращам ти Любов, защото всичко е в Нея, от Нея и чрез Нея.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ladyvqra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15189
Постинги: 1
Коментари: 9
Гласове: 73
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930